4 de febrero de 2009

La prehistoria (II)


Nuestro rincón de la prehistoria Libros de la biblioteca












Con un juego de construcción Ariam hizo lo que veis en la foto. Al acabar me explicó que era una cueva de "los sapiens" y que por debajo pasaba un río. Le añadió un toque moderno en la parte superior, la antena de la tele y una bandera. Tenemos en proyecto ir a buscar piedras y palos para hacer flechas y herramientas y fabricar pintura a partir de materiales de la naturaleza.
Continuará...

3 comentarios:

gemma on 4 de febrero de 2009, 11:09 dijo...

Acabo de veure el vostre bloc. Benvinguts.
El poso a la meva llista, si no us fa res.

La Joana té aquest joc de construcció i li agrada molt. Els murals estan molt bé.

Us escric en català sense saber si us va bé...m'ha sortit així.

Salutacions

Sandra on 4 de febrero de 2009, 11:23 dijo...

Hola Gemma, justament ahir a la nit vaig estar mirant el teu blog i em van encantar les imatges de les medusses. Ja et tinc també a la meva llista. El català em va bé no et preocupis.

♥ meninheira ♥ on 5 de febrero de 2009, 15:45 dijo...

Qué chulada de proyecto!! :)

 

Más allá del infinito, vivir sin escuela. Copyright © 2008 Black Brown Art Template designed by Ipiet's Blogger Template